Vilka vingar som helst. Vilka känslor som helst. Hur som helst..

Fredag var skit, måndag var skit, idag var det skit och på torsdag är det begravning. Usch det gör så ont. Jag försöker tänka på annat, men när jag känner mig som minst är farmor den enda jag kan tänka mig att prata med.. men ja, det går ju sådär på den fronten. Lilla söta fågel, helt otroligt vilken saknad hon har lämnat! ♥



Helgen har dock också varit fullspäckad med värme som bland annat den här söta pojken varit väldigt mycket inblandad i :)

vill ni veta en hemlighet?
josefin är den fiiinaste i hela milkywayen.
hon är min bästaste kompis.

Kommentarer
Postat av: josefin

sötaste du!

2009-04-10 @ 08:46:15
URL: http://joseifn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0