Malmoegirlsen gör stan

     

Malmoflicksen möttes på H&M-hörnan, as usuall! för en fika på EH. Dundrans mysigt



Sen blev det promenix i snön och ögonshopping för min del



Precis som dom tio små negerpojkarna, blev vi färre och färre. Så tillslut var det vara jag och anna tilbage på en toa i hansa gallerian med läskigt ljus

Dagen knallade bokstavligt talat iväg och absolut inget blev gjort. Huvudet värker av alla tankevÄrksamhet, rummet skriker efter städning och jag efter glädjen. Men smitaren som jag är blundar jag för det hela. Ett litet lyckopiller är varjefall att greys börjar om et kvarter. Nu ska det knapras piller mot värken och borstas tänder mot tandtrollen.
Gonatt kära vän (haha det är ju ändå ingen som läser, så jag säger teckniskt sett gonatt till mig själv. Men jag har ju faktiskt min osynliga kompis Gösta så jag säger gonatt till honom också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0