Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket

Jag har alla förutsättning - men absolut ingen motivation
Jag har köpt en briljant hejdundrans fin systemkamera - men kan inte fota
Jag har en anteckningsbok i väskan - men orden blir inga meningar
Jag har min bästis igen - men känner ändå av tomrummet
Jag vill hitta min sak att vara bra på - men orkar inte leta
Jag vill hitta min livs kärlek och leva lycklig i alla mina dar - men vill inte bli sågad igen
Så just nu får jag väl nöja mig med att leva i nuet, jobba häcken av mig och sörja snyggos avskedsansökan
Tänk om man ändå var normal.. [haha vilket skämt!]






Kommentarer
Postat av: Anna

Meeen. :| KRAM



Och lixx...man kan inte tvinga fram varken motivation eller kärleken. Eller orden eller vänskapen. Eller hur? Så är det, och it sucks. Och kameran kan du ju lära dig. :) Du är bra, Soffan, glöm ej det!

2009-02-16 @ 11:31:20
URL: http://lipsticktraces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0