Kaos i baljan

PEPPPEPPPEPPPEPPPEPPPEPPASKAAALASPEPP!!!

Min puls är högre än månen, tröjan stinker både min och hela KBs svett och hjärnan går verkligen på högvarv och trallar små truddelutter från dom små pärlorna lite då&då. OOOOOH vad jag ÄÄÄLSKAR billie :)! Finfin tröja är man ju också stolt ägare till!
Samtidigt sörger jag verkligen min stackars lilla sjuka josefinfinfin som ligger sjuk hemma i sängen! Detta skulle ju bli vår kväll!!

Nä nu ska jag tvätta av mig den färska svetteur och krypa till kojs, för imorgon vankas det jobb och födelsedagssång och tranieren återingen. Pixen kommer väl imorgon förhoppningsvis!

Den som spar han har, och detta ska jag spara till graven!


-Vet du ens vad negativ betyder?
-Ja, det betyder en självgående bajskorv!

-Och sån vill man ju inte va! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0