änglar små!

I tisdags hände något som inte borde få lov att ske!
Vi förlorade en ängel!

Det sägs att när ett barn dör.. får en ängel sina vingar
Du är en FLYGANDE ängel nu!

image3


Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka det jag känner inombords
Ska jag gråta? Skrika och sparka?
Jag kände honom inte.. men jag känner henne!
Jag bryr mig för mycket om henne, för att inte bry mig om honom!

Hon hjälpte mig upp från dyngan
Hon gjorde mig glad och stod vid min sida
Varjefall för en liten strund.. tills det blev DEM istället för OSS
VARFÖR blev det så?
Saknar hon mig som jag saknar henne?
Kan det någonsin bli VI igen?
Jag hoppas hon vet att jag älskar henne!
att jag gråter när hon gråter.. att jag skrattar när hon skrattar
WE ARE A PERFECT MATCH

image2

Kommentarer
Postat av: Nican

Jag saknar dig med, och ditt stöd nu betyder jätte mycket för mig! <3

2007-06-04 @ 18:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0