Sleeping beauty

TRÖTT.. känner att jag inte sovit så mycket denna veckan! Får skylla mig själv egentligen. Borde kännas skönt nu när sommaren är nära, men vägen dit, den känns bara förjävlig! Betygsångesten, få denna sista vecka att räcka till.. har ju det jädrans svenskaarbetet kvar!!!!! Har en tyskaspecialare imorgon.. ska avgöra mitt betyg, KÄNNS PISS!
Allt känns bara så lönlöst nu! Varför ska man egentligen kämpa? Jag blir ju inte direkt glad av ångesten den ger mig, men att få ett papper fullklottrat med MVG är ju inte heller särkillt dumt, men än en gång - VÄGEN DIT!!!

Borde egentligen sova.. lång dag imorgon då treorna går ut. Första fixa iordning allt, sen underhålla dem, sen peppa dem innan utsparken och till slut får vi äran att städa efter dem. Det är fanimej värre än att ha hand småbarn!


Vem vill gå i tvåan nu, ingen ingen
Vem vill gå i tvåan nu, ingen INGEN ALLS!!!


Snälla, kan inte någon bryta ett ben på mig?!


Kommentarer
Postat av: Josefin

som sagt vännen, jag håller ALLA tummar och tår. <3

2007-06-11 @ 00:02:07
URL: http://joseifn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0