Strössel och bönor

WIIIIE :D
Nu känns livet lite lättare! I måndags skrev jag den jävla tyskauppsatsen, det gick åt det bättre hållet :)
Samma dag tog våra små treor studenten.. de var så söta så! Helt spattiga var dem.
Bjöd in mig själv till Jenny och Pontus sen, TREVLIGT TILL TUSEN!!!
Igår kändes det helt meningslöst att vara i skolan! Kladdkaka hos Pontus och vetelängd hos Joel på gehöret, strösselglass av Lotta på svenskan, böner av Ola på biologin, kanelsnäckor och jos av Meit på matten och en dansmatta att sova på av Sanna på engelskan HELT ONÖDIGT!
Nu blev jag sur igen, för jag sitter och försöker skriva det jävla svenskaarbetet, mendet står fullständigt still ihjärnan så jag snackar med Josefin istället :D *hon är mitt lyckopiller!


Måste lära mig att andas in genom munnen och ut genom näsan


Fått reda på att betygen inte är så pjåkiga, känns ändå bra. Men stör mig på gehöret!!!
Nu borde jag bara stönga internet och fortsätta skriva, men det är mycket skönare och det känns så mycket bättre när man inte tänker på allt det som är jobbigt! Mycket härligare att bara skriva av sig.. VARFÖR SKIT!!!?

SOMMAR DU ÄR DÅ VÄLKOMMEN!



Hello It's Pablo, your brother Pablo
Sorry for calling this late, but it
suddenly hit me that i miss you so much
and you're to far away from me.
I never told you
how much I love you
and everybody needs a brother like you


Kommentarer
Postat av: Josefin

fast bara i lagom doser^^

2007-06-13 @ 22:50:57
URL: http://joseifn.blogg.se
Postat av: Josefin

fast bara i lagom doser^^

2007-06-13 @ 22:51:07
URL: http://joseifn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0