080808 mysdag i h-ör

Sis&I åkte till Helsingör i förmiddags och shoppa, inte riktigt järnet men ändå nice =)
Någon hade graffitiat tåget, och jag kan inte hjälpa att tycka det är konst. Färgmatchen är fantastisk!
Sitter och nojjar mig över tackkort nu.. vilken bild ska jag välja?!!
Imorgon bär det av 6.30 från huset till Kalmar. Vet inte riktigt hur det känns, men det blir väl bra hoppas jag!! Känns lite bull att vi inte kan köra swingen pga jokern.. riktigt bull faktiskt!!





me&lovelysis



Vi åkte med Hamlet



Tack för en underbart mysig dag hjärtat!! <3

En syster är en vän för livet


Kommentarer
Postat av: Annica

Ni är söta som bär :)

2008-08-11 @ 18:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0