Onsdagonsdag trallala

Så, en fiasko-start blev ändå en stor hit =) och mina målningar blev omtalade, vilket var väldigt kul!
Dock mådde min rygg inte så bra av att stå kutad 4h i sträck utan så mycket som 5min paus. Pust! Men ack vad kul :D
Någon som vill anlita en fattig student till barnkalas eller nått så ställer jag gärna upp!



Funkisar blev mina levande reklamskyltar
Blev mycket bättre än i måndags!! =)



Sen skulle Gulle testa sin första. Host det blev som det blev helt enkelt...



Hon var utom räddning, men jag gjorde mitt bästa



Tom vuxingar ville vara med



SöteAlva blev en vovvsing idag



Min första kanin och jag blev fetenöjd =)
(varför ändra inställningar på någon annans kamera?!!)

En sjukt rolig upplevelse som jag gärna gör om! Dock gärna med en lampa när mörkret börjar göra intrång.

Tjingeling i rutan babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0