Jag famlar i mörkret efter ett brutalt uppvaknande. Mitt enda trygga har förevigt försvunnit. Nu vinglar jag ensam på kanten.

Fucking Shit! Pallar inte mer! Vad gör jag nu, när den enda jag verkligen kännt mig lugn och hemma hos också överger mig?! Jag trodde du alltid skulle finnas där för mig och allt har verkligen varit underbart, fram till idag.. Kan du inte bara bestämma dig för vad du vill istället för att handla på ett sett, och snacka ett annat. Du är den viktigaste för mig (nästviktigast varjefall) Vad mer begär du? Dina chanser är tagna. Du får inga fler. Dessvärre är det inte bara för dig själv du sabbar, utan även för mig och det känns piss. Vem är du att ta besluten i mitt liv? Du var det enda jag nånsin verkligen har velat. Du var den enda jag konstigt nog var säker på, fast du betedde dig som _______ _(you figure it out). Varför kan du inte bara vara tacksam över att där finns en person som skulle döda för din skull? Jag vet att du inte kommer vara där för mig förevigt, och det håller antagligen på att tryta redan. Knaket i fogarna gör sig påmind, även kraset inombords.

I would walk on broken glas(krossat glad låter egentigen bättre) for you

Lasse Lindh och Pool är det bäst passande albumet just nu! Det är så Du&Jag. Undra om jag nånson kommer kunna lyssna på det sen..?

men aldrig aldrig att jag
tänker låta något ont
hända dig jag håller dig hårt
tätt intill mig genom regn och blåst
och alltid alltid att jag
kommer vaka över dig
genom mörkret jag leder dig
jag finns i varje steg du tar
så du behöver aldrig mer vara rädd



Dina läppar är obeskrivliga. Jag vill alltid ha dom intill mina.
Din doft är ljuvlig. Jag vill alltid lukta som du.
Din personlighet ser jag upp till. Jag vill bli som du när jag blir stor.

Du är verkligen äckligt snygg i den skjortan!

Kaduff&PruttPåMagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0