080804

På onsdag ska jag vara i Kristianstad och ansiktsmåla människor i Tivoliparken. Som tur va fick jag öva på en liten sprallig AlvaSötunge =) Men det var svårt eftersom hon inte ville sitta still ens fem minuter och ständigt titta sig själv i speglen. Dock känns det bättre inför the great day. Wish me luck =)



Först blev hon clown



Sen nyckelpiga



Medan alva tog tuuusen år på sig att tvätta sig attackera jag annica lite =P
Hon banga helansiktesmålning, undra varför?!



Sen ville hon bli ett faaarligt lejon. graaau

Märkte ni den ostadiga handen.... dessvärre var den ganska tydlig. Jag hoppas verkligen det blir bättre sen!!

Wellwell. Bis denn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0