[så går det när man inte har datorn till hands och känner sig spyfärdig]

080730
såå the big wednesday. känslan försvann ju lite eftersom jag stötte på honom i måndags och var på bio igår.. men det kändes ändå bra. många tårar och ilningar genom kroppen i hans rum, men på det hela hyfsat bra. läskigt hur bra jag känner honom och fattar hans vinkar. om han bara  visste så mycket han betyder för mig och hur satans mycket jag tycker om honom! jag menar varje ord!! dagen avslutades med mysig grill-mat, efterrätt, blatte-cola och skrattiga samtal i kobjer.. mysfaktor 1000!

080731
idag blev det inte riktigt som planerat. det som skulle blivit en mysig baddag med dom söta lelarna (utom annica tyvärr) slutade först med aniktsmålningssmink-inhandling med syster och klädshopping och sen besök hos kiroprakter som fösökte reda ut min trasiga rygg. domen löd: vila 1-1½mån och försök undvik att dansa. problemet kom direkt- jag ska dansa varjedag till dne 20e aug.. han blev inte så glad över beskedet. får bli vila efter istället =) dagen avslutades dock ganska trevligt med filmmys i systers soffa framför sweeney tood med mat, godis & tee. tips:se inte en blodig film om du är blodfobiker!! jag fick inte ut så mycket av filmen då jag mest satt och blundade eller studerade botten av min godisskål, allt för att slippa mardrömmar!

080801
en bilresa och en gungande färjeresa senare befann vi oss i helsingör för att besöka pappas kusinbarn eller nått som jag senast träffade när jag var..två(?) hon hade sin man och UNDERBARA dotter på fyra. jag fick en vän för livet!
later befann jag mig i kobjer igen hos en söt en =) wiiie i´m happysappy!! <3

080802
fy vad jobbigt dte är när man är tvungen att gå upp tidigt bara för att någon annan börjar tidigt på jobbet! men det finns ingen bättre väckarklocka. direkt när jag kom hem slockna jag i sängen framför tvn och vaknade lagom till att hitta 90tals kläder och åka till lund och träffa john&peter och en ville fick man på köpet. vi tre hoppade sne på bussen till staffanstorp och en falafeltallrik senare satt man nerslagen i en soffa med ett glas rött och pratade med trevliga folk om ljuva 90talet. mmmyset!

080803
en timme senare än igår traska vi till nova och jag slog rot på bänken utanför och väntade. peter som lovade mig en specialgjord cheesburgare utan kött försov sig och kom 1h försent till jobb. inte var dag man käkar donkan till frulle kl12 =) när jag äntligen stillat hungern och trodde att jag skulle ligga i min säng 1buss, 1tåg, 1buss & 1buss senare fick snällt gå runt på nova två timmar till för att vänta på bilen til vejby. tur att man har älsklingar man kan terra!

näää du! nu ska jag bannemej sova. för det fick jag inte gjort inatt, min rastlösa själ!

[15barn är bättre än 1, men gör fan så mycket ondare att föda. dock borde det sista komma av sig själv]

ooooh vad jag saknar min underbara finfinfin!! jag vill inte vara sån du sa... PUSS!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0