den bistra verkligheten

varför ska det göra så ont? varför plågar jag mig själv  genom att titta på bilderna? jga märker det ju. hur kunde jag nånsin tro att det skulle bli annorlunda? hur kunde jag nånsin tro att ms bradshaw skulle försvinna ur bilden? kan du förstå att vi har varit bästa kompisar? hon fick reda på exakt hur jag mådde efter hans första bomb.. helgen efter ligger hon brevid mig och hånglar skiten ur honom. ytterligare ett år senare är dom tillsammans. efter åtta månader dumpar hon honom så jävla brutalt. en resa till vemdalen blev till ett tillfälle för ms att få honom att ditcha mig. mycket riktigt fick hennes ord honom att gå tillbaka till henne. dock ångra han sig. men förstår du vad jag menar? hon kommer alltid vara där. och vad som än händer kommer hennes åsikter att vara mer värda och alltid överglänsa mig. hur fan tävlar man med nått sånt? hon vann tillslut. inte honom, men grejen att han inte ksulle vara med mig. grattis jennifer bradshaw- du är den största bitchen nånsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0