ylva <3

en underbar dag med sötaste ylva började hos henne i varmvarm trädgård och myshund på en madrass i skuggan. verkligen hothot! mycket snack och lite hockey och en massa skratt och höjda röster senare luncha vi på tortellinis och pesto innan det var stan som gällde =) en svitt promenad senare befann vi oss på H&M där det självfallet blev shopping av. som tur var var dte inte min plånbok det brände till i! flera timmar spenderades sedan på en blommig serong under ett träd i stadsparken med varsin coffe cooler i handen och glada skratt i luften.

en väldigt oväntad och glad "på-springnings-stöt" hände. trodde inte det skulle knyta sig så i magen av att se honom. shit är för tusan mer än 6veckor sen!! kändes udda och konstigt alltihop.. saknat honom!

klarar inte av att se dig så. symbios på nått vis

[älska mig som mest när jag förtjänar det som minst för då behöver jag det som bäst]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0