Frustrerad!

Varför är så så fruktansvärt hemskt underbart snäll hela tiden??
Kan du inte bara hata mig istället!
Snart torkar jag ut om jag inte slutar att gråta. Jag har ingen ork kvar. Trots det fortsätter det att rinna längs kinderna. Varför? Sluta! Jag orkar inte spela den ljuvliga dottern från superfamiljen mer och le till höger&vänster. När ska skiten ta slut? Snälla! Det är som jag har fastnat i kvicksand och inte kan ta mig loss hur jag än försöker. Istället sjunker jag bara längre och längre ner i min egna skit och under tiden hör jag mina egna onda ord dåna runt mig. Allt elakt jag sagt, alla spydiga kommentarer och onda ord. De förföljer mig. Snälla gud, ta mig bort från denna värld, för jag vet inte om jag orkar mer.

Kommentarer
Postat av: Annica

Det är i tuffa tider du måste tänka på de som älskar dig idag, de som har älskat dig någongång och de som alltid kommer att älska dig! Ibland är verkligheten hård, men man tar sig igenom och det är okej om man någon gång misslyckas eller låter ett viktigt beslut vänta lite. Det gäller oss alla, för om vi aldrig får misslyckas eller skjuta på beslut, då kommer vi att gå under. Så ta lite tid för dig själv, ät lite god mat och titta på någon mysig film, och ta sedan tag i en del av sakerna som man måste tänka på ibland!

2008-11-04 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0