En hejdundrandes dag med frukttjafs, tofssnurr, kjolsving, idoljakt&svartfot

Tränat hela dan på Malmö Arena inför invigningen imorgon. & jepp, detta är höstens nya outfit. Så skynda ut för att fynda! Glöm inte att öva in Brittans Oops I did it again-texten- för den är också en superflipp! Eller varjefall på Malmö Arena.. Medan vi MalmoeGirls, som är mellan 17&30, försöker smälta in bland fjärde-till-nionde-klickar när vi ska sjunga Brittan Hiten, genom att iklä oss pastellkjolar och råttsvansar, kommer självaste bruttorna i kortKORTA coctailklänningar och skyyyhöga pumps. När en liten kille tittade på oss, pekade och sa Usch! kändes det inte lika kul och skämtsamt längre. Snarare som silverklädda ailiens mot svart tyg- utstående!! VI ser förtusan ut att komma från Djupadal- och Bergaskolan. Det är varjefall vad publikum kommer att tro. Snälla kära Tiina, tänk efter nästa gång! Ska kanske också tillägga att man hänger med kändisar som Helen Sjöholm, Andras Johnsson, Björn Kellman, Sanna Nielsen, Jill Johnsson, Bröderna Olsson, Fredrik Lycke (har jag glömt nån? dom är ju så många, och minnet så kort)

Sugar kör upp imorgon. Det kommer garanterat gå greeeeat för det finns inget annat alternativ i detta fall. Trots denna tro, håller jag alla tummar&tår som jag kan få tag på. Jag är ju fortfarande skrockfull.. SparkSpark-I-Rumpan!!

Ganska skönt&lätt att tränga undan alla tankar i dessa lägen. Men när ska teatern ta slut.. Orkar snart inte spela mer. Eller  snarare; orkar inte inte vara mig själv längre. Saknar den sprudlande, spralliga fjollan jag var med fjärilar i hela kroppen. När ska du komma tilbaka egentligen?!

Tar ganska hårt att få reda på att man är raderad ur en människas liv. Alla minnen. Alla tårar. Alla skratt. Allt verkar vara borta. Men huvudsaken är väl att du mår bra, och du verkar inte må dåligt över det. Så låt mig göra det ännu lättare; jag ska inte längre skicka några sms du inte kommer orka svara på. Trodde aldrig att en sådan som du skulle fly fältet och ta brandtrappan ut. Du är inte den jag trodde helt enkelt. Det gör riktigt jävla kuk fucking förbannat ont!!

Den där stora mysiga väldoftande flanellskjortan låter lockande...



Ooops...

I did it again...

I´d played with my hair got lost in the game


Fjong på tofsen- inte så perverst som det låter

Kommentarer
Postat av: sara

så söt du är! :) :)

vi får ses för en fika snart, hjärtat.. :)

miss you! pusspuss <3

2008-11-07 @ 13:37:01
URL: http://thevoiceinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0