"Förr" är ett ljuvligt minne blott-Detta är mitt sätt att försöka säga förlåt och förklara

Förlåt för att jag inte vågade tro på dig. Tack för allt du gjorde för att  försöka ändra på det. Förlåt för att jag saboterade för er. Tack för att du försökte intala mig motsatsen. Förlåt för att jag fortsatte att köra oss i graven. Tack för att du ständigt fanns där för mig. Förlåt för mitt sjuka beteende. Tack för alla underbart fina minnen du gett mig. Förlåt för alla tårar jag fällt på din axel. Tack för tusentals fladdrande fjärilar i magen. Förlåt för alla knäppa antagande jag gjort. Tack för att du ändå fanns där vid min sida. Förlåt för alla mina oförklarliga utbrott. Tack för att du höll mig hårt. Förlåt för min fula, glappande mun. Tack för dina (obegripliga!) förlåtande. Förlåt för alla laster jag lagt på dig. Tack för den otroliga trygghet du gav mig. Förlåt för min förmåga att ständigt överdriva mina känslor i ord. Tack för att du fick ned mig på jorden. Förlåt för att jag fick dig att känna dig värdelös och elak. Tack för hjärtklappningen du orsakade. Förlåt för min brustna själ. Tack för att du var min vackra, omplåstrande Prins.
Det är förevigt förändrat.
Dessvärre kan man inte både ha kakan och äta upp den


i´m the one to blame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0