Skogsmulle&Änglavarg

Jag ska flytta till skogen! Ensam ska jag bo i en liten hydda i den djupaste skogsglänta så långt ifrån mänskligheten som möjligt. Att det är kallt gör mig inget, för jag är en kallblodig och hjärtlös häxa. Löven fungerar som min kamouflage så att ingen kan hitta mig, och som skydd för människor så jag kan sluta skada min omgivning.

Hmm denna tanke borde utvecklas! Men nu måste jag sova för att kunna knalla upp vid halv sex imorgon.

Vi har änglate på jobb. Med min tro på te, tog jag en kopp i förhoppning om att jag kanske skulle känna någon skillnad. Bullshit! Teets inverkan var lika fejkad som Carolina Gynnings bröst. Har jag tom tappat tron på livet kugghjul?? Vart är jag påväg..


Jag har det bättre utan världen, och världen har det bättre utan mig

Kommentarer
Postat av: Miriam

Nej, det är inte alls svårt! www.designadinblogg.se är en liten guldgruva:)



Förresten funderar jag också ibland på att flytta ut i skogen.. Fast skulle nog inte klara mig utan en liten katt.

2008-10-24 @ 16:36:47
URL: http://onthecreativeside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0