081002-Hjärnan är kaos och det mesta suger!

Jag vet varken ut eller in, fram eller bak. Är huvudet upp eller ned. Och var är fötterna då? Allt är bajs nu. Det känns faktiskt enklare att inte tänka på det utan bara, existera. Patetiskt nog, vet jag inte ens vad det innebär, så antagligen klarar jag inte av det heller. Yeah Me!

Jag är förtrött för att tänka, för utmattad för att gråta, försvag för att kämpa. Jag känner mig som ett vandrande skal- fullkomligt TOM! 
Jag vill bara somna tätt intill dig och känna mig trygg i dina hjärtslag. Då känns den råa verkligheten och den otäcka världen så långt bort.     Jag Är Naken

Nattöppet på Field´s imorgon. Inte nog med att jag jobbar till 01.00 och inte kan komma hem, jag har även fått Lukke Ansvar. Dvs det är jag som ska trycka på NED-knappen och säga gonatt till ugnen. Dvs jag måste sitta i ett ödsligt Örestad ensam och vänta till 02.09 Det hade varit så mycket mysigare om du varit där och delat en jos och ätit en macka med mig :)


Min hjärna är som en hjärnskrynklares lördagsgodispåse. Vilken merit. Kan man skriva det på CVn måntro?





jag saknar min josefin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0