Kan te lösa alla världens bekymmer?

Sweet freedom! ♥
Mysig dag idag :) Följde med Farmor och Pappa till ögonläkaren. Farmor skulle ha nya glojärn.
Sen hämtade jag äntligen mina paket från H&M- två underbart fina väskor :) happysappy!

Imorgon väntar en nya dag med nya möjligheter - Usch vad är det för skit?! Nä, det jag menar är att imorgon är ytterligare en dag laddad med besvikelser och tårar. Welcome! Enda skillnaden: jag är ledig :)
Ska in till lund, konstigt nog. Har ju inget kvar där att göra. Ingen bikey heller... Cant helt to wonder, was it meant to be this way?


Finns det förresten någon som kan svara på min och Annas fråga; Är vänner en förbrukningsvara???
Vi disskuterade detta till höger och vänster och vi kom fram till att dom vi tror att vi inte kan leva utan, försvinner dessvärre efter ett tag, och vi fortsätta faktiskt att leva-trots att det gör så jävulskt ont. Vad händer med våra relationer? Med dagens teknik borde det inte vara några problem att behålla kontakten trots att man bor, låt säga i sverige och frankrike (host). Var ligger då svårigheten?!! Jag ska ta mig i kragen och ta upp gamla kan-inte-leva-utan-vänner. Kanske försvinner en liten bit av oss varjegång vi förlorar en vän. Tillslut kommer alla bitar vara slut. Vad finns då kvar? Tänk så dör jag ensam i en mörk lägenhet utan några vänner??

Nu ska jag dricka te i sängen

Kommentarer
Postat av: Anna

Snälla söta rara sofia!

Du ska veta att jag saknar dej o alla tokigheter vi har varit med om tillsammans, nyår tex. (host)^^

Du finns fortfarande i mitt hjärta o jag tänker på dej vännen. Vi måååste ses snart, snääla?? :D

PussoKärlek till dej! <3

2008-10-23 @ 19:42:06
URL: http://ulfiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0