080903-lögner är baserade på undanträngda&förnekade känslor

Idag öppnade jag själv. Det gick faktiskt riktigt bra och chefen sa att ingen newbie nånsin gjort det så bra första gången :D sporre- oyes! Blev dock en dryg dag idag. Inte alls mycket att göra plus att jag slutade 17... traaadet!

Nu är jag precis hemkommen från Emil Jensens releaseparty på Spegel. Han är som Lasse Lindh, min Gud! Hans texter är så ljuvliga och sanna och alldeles underbara!

Det finns ingen olycklig kärlek
Det är bara idioter som inte vill ha en
som gör en olycklig

Jag är så löjligt vimsigt lycklig ikväll. Jag vet inte varför. Men kanske har tankarna äntligen hunnit med kroppen. Eller är det tankarna och kroppen som hunnit med tiden? Varjefall känns det som en pollet fallit ned. MEN. Där ska alltid finnas ett MEN och det kommer nog aldrig att försvinna. Alla det goda har sina baksidor.

It sucks när du hela tiden, tillsammans med dina små vänner, ska trycka upp/gnida in/poängtera/OchEnMassaAnnatSkit hur storslaget det var mellan er. Jag hade aldrig en chans, eller hur? Jag trodde vi va speciella.
J+S=dom bästa i världen - men det varade inte så länge tydligen. Vart tog alt vägen?

Imorgon är jag leeedig :D:D sweet!
Farvel skat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0