080918

Världens sämsta dag!! Känner mig som den sämsta nånsin, som bara ställer till med problem.
Jag är usel och bara ivägen!

Klippning imorgon(äntligen!) och utgång på kvällen med(surpricesurprice)några malmoflicks.
PARTY PARTY-YESYES!

Mycket som händer på en och samma gång nu. Känner lite att jag inte riktigt klarar av det längre. Det blir liksom förmycket. "Tomtelatte och scones..." Aj vad ont det gör! Känns förjävligt! Varför känner jag fortfarande såhär? Vad är det jag döljer för mig själv? Varför är jag så patetisk?!! Vad är det som händer??

Hoppas det blir kul imorgon, och värt pengarna! Måste åka in IGEN till Slusseholm imorgon för att fixa med skatten och CPR-nummer och sånt. Nu när tekniken är så långt gången, varför måste man då åka dit och visa sitt fula nylle?!

Finns det något namn för dom som varken har tur i spel eller kärlek? Om inte, så borde det hittas på.
-Helgens mission kanske ?

Milkywayen känns bortkommen. Mest skit faktiskt.
Var är jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0