Jag är som en sladdlåda, alldeles tilltrasslad

For what it´s worth
I love you

And what is worse
I really do





Egentligen är det värsta att jag inte alls vet vad jag känner, och det blir lite jobbigt i vissa situationer!
Var jag överhuvudtaget kär?
Varför ville jag gå igenom allt istället för att vända ryggen?
Var han någonsin kär?
Vad känner han nu?
Vad känner han för henne?


Usch jag vill spy!
Workwork imorgon... vill itne. Men sen jobbar jag inte på 10dar, så det är chill.
Onsdags-daten blev inställd. Vet inte vad jag tycker om det.

Det jag vet nu är minimalt
Jag vill hitta hem

Kommentarer
Postat av: johan

give me a call when you need a chitchat-friend... miss you

2008-09-18 @ 10:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0