080920-TillTuffsad Till Tusen

Jeppjepp nu vet jag. Nu vte jag exakt vad jag ska göra, eller egentigen redan har gjort. och det ska fullföljas oavsett vad! Det gör riktigt ordentligt ont, men det är smärtan som får en att känna att man lever, eller hur?! Med tanke på all smärta som varit och alla bråk så är det nog för det bästa. Detta kan inte fortsätta. Faaan vad jag hatar mig själv för det&detta, men vad vore livet utan svåra vägval? Jag önskar allt kunde funka. Jag önskar jag kunde gå tillbaka och ändra på allt. Det blev så fel. Min viktigaste relation har nu gått i graven. Förevigt förlåt ♥

Klippning igår. Blev nöjdnöjdNÖJD!! Sweet! Utgången senare var med den vanliga MFlucken! -Dvs ingen alls! Men lite kul var det ändå. Men varför ska jag få mig själv att må så dåligt alltid?? Jag vill vara normal!

Häng upp mig i hälarna och låt kråkorna kalasa, för nu är det över


 Consider me gone..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0