Allt jag gillar upphör

Jag behöver en fast punkt i mitt liv som saktar ner världen för mig! Jag behöver någon som gör mig normal och lyckligast nånsin! Jag behöver någon jag kan lita på och som känner mig för den jag är! Jag behöver någon jag kan ringa när jag mår som värst och bara vill dö! Jag behöver en famn att känna mig liten och trygg i! Jag behöver någon som drar mig upp till ytan när jag glömmer att sparka med benen! Jag behöver någon som hjälper mig att andas när jag själv lägger av! Jag behöver någon som håller min hand när jag blir rädd, och torkar mina kinder när floderna vägrar slutar rinna! Jag behöver någon, som är verklig, att tro på! Jag behöver bli älskad för den jag är! Jag behöver veta den satans brännande sanningen!



-Jag vill inte veta den satans brännande sanningen, för den gör för ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0