Jesus loves you <3

AAAH! Jag måste börja om från början! Men hur fanken gör man det?
Hur gör man för att glömma allt som varit och blir lycklig igen?
Hur gör man för att våga släppa någon annan in på livet igen efter att man blivit sårad till tusen?
Hur gör man när saknaden blir förstor?
[Haha, jag kommer antagligen aldrig förändras! Tusen frågor och inga svar, precis som det alltid har varit.]

Idag var jag på IKEA med moder&fader och köpte lite ramar och fina saker, och imorgon jobbar jag bara till tolv- kanske ska man piffa och pimsa på rummet imorgon :) Får se hur långt orken räcker. Nu ska jag varjefall dricka lite te, dock absolut inte rooibos blåbär/lingon! URK! Innan dess, jag hade tänkt köpa en systemkamera nu när det är en massa rea och underbara(?) priser, men är långt ifrån expert! Så, är det någon som har något tips på en bra kamera för rätt pris hade det varit deijligt! :)



-To be loved, to be treasured. It is the common denominator of every love story ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0