Jordgubbskyss i hjärtat

Mår skitkasst efter det du nyss berättade..
Jag önskar det fanns något jag kunde göra, men jag insåg precis att det inte längre är mig du i första hand vill ringa, den vackra tiden är förbi och jag känner mig än en gång maktlös.
Jag hade velat krama dig tusen timmar i sträck.
Jag hade velat att du somnade i mina armar.
Jag hade velat vakna upp brevid ditt söta yrvakna huvud och pussa dig på näsan.
Jag hade dock aldrig sagt att det skulle lösa sig, för dessvärre är det skit!

Faan vad jag önskar att jag hade en tidmaskin eller tid&rum pulver. För jag vill bara tillbaka och göra allt ogjort! 
This sucks!!! (än en gång gör jag så det hanlar om mig, JAG suger!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0