Året som gått

JANUARI
Nyår firades med  Josefinfinfin ♥ och en älskad man i en lur


FEBRUARI
En skidresa till Polen fylld med skratt, bråk och nya vänner
Bomb nr uno släpptes med ett brak och tårarna föll


Mars
Första veckan av påskloven fylldes med vänner, fikor och drömmar om
sommaren men det var någonstans mellan dom där två veckorna som
den andra bomben släpptes, och då drog jag till Verona med familijen.
Mysigare syskonstund får man leta efter.
Kärleken bubblade i hela mig ♥




APRIL
Branden efter bomben släcktes, och det blev ganska bra tillslut


MAJ
Första doppet på Ribban och musikalen stod i centrum.
Negativare projektarbetesrapport har nog aldrig funnits på LEL




JUNI
Först var det bal på slottet, sen studenten och studentveckan.
Plötsligt blev det midsommar och verkligheten kom ifatt en.
Många negativa tankar snurrade även denna månad och det
var ett under att mina tårkanaler inte torkade ut helt och hållet!












JULI
Mitt i förtvivlande avsked och hemska sanningar for jag till
Malta med mina föräldrar. Faktumet att jag fyllde år dagen
vi åkte och mamma försökte hälla i mig champagne 5.30 på
morgonen, fick mig att tro på en mysig sommar.
Födelsedagen firades två dagar innan i trädgården och min
söta Josefin förgyllde dagen och fick mig att sluta tänka på
fula dubbelhakor och håriga fransysskor










AUGUSTI
Ansiktsmålning för pengarna NOLL och tripps till Helsingör med syster,
överraskades med lögner och flykter från sanningen




SEPTEMBER
Jag tog tag i mitt liv och skaffade mig ett jobb på Kong Kaffe
och det dröjde inte länge förrän danskarna drog oss på krogrunda
i CPH. Vänskaper och kärlekar försökte lappas ihop, och för ett tag
verkade livet rulla på fint




OKTOBER
Min första lön sattes in på mitt konto, jag fick en dansk födelsedag
och håret klipptes av. Jag boundade med en mamma på en
kattutställning och MIN mamma tog guld i en danstävling




NOVEMBER
Vilket kickstart! Det började med invigning av Malmö Arena och backstage-
mingel med kändisar som Robyn, Jill Johnsson och Sanna Nielsen.
Direkt efter blev jag inkastad i Var Glad-spexet som koreograf och
jobbade bokstavligt talat 24/7. Vet inte riktigt hur jag klara det, men
I know I owe it to my sister.


DECEMBER

En syster fyllde år, hoppet väcktes till liv och hela lönen
lades på julklappar. Julen var över för fort och nyår
blev en besvikelse, och blandat med 150h på jobb blev
mitt hjärta krossat än en gång och lysande framtidsplaner
stöptes då för att möjlig själv-läkan. Enorm saknad uppstod! 



Kommentarer
Postat av: josefin

puss!

2009-01-08 @ 11:49:50
Postat av: josefin

puss!

2009-01-08 @ 11:50:04
Postat av: sara

SÅ söt du är, gumman. :)

O vad fina bilder!!

KRAMAR. <3

2009-02-09 @ 09:36:42
URL: http://thevoiceinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0